Kaupankäynti Adapteo Oyj:n osakkeilla Nasdaq Stockholm AB:n päämarkkinalla alkaa tänään

Adapteo Oyj Pörssitiedote 1.7.2019 klo 08:30 CEST

Kaupankäynti Adapteo Oyj:n (”Adapteo”) osakkeilla Nasdaq Stockholm AB:n päämarkkinalla alkaa tänään 1.7.2019. Adapteon osakkeiden kaupankäyntitunnus on ADAPT.

Cramo Oyj:n (”Cramo”) ylimääräinen yhtiökokous päätti 17.6.2019, että Cramo jakautuu osittaisjakautumisella (”Jakautuminen”) siten, että kaikki Cramon Siirtokelpoiset tilat -liiketoimintaan liittyvät varat, velat ja vastuut siirtyvät selvitysmenettelyttä Adapteolle. Jakautumisen täytäntöönpano rekisteröitiin kaupparekisteriin 30.6.2019.

Cramon osakkeenomistajat saivat Jakautumisen täytäntöönpanon yhteydessä jakautumisvastikkeena yhden (1) Adapteon osakkeen jokaista omistamaansa Cramon osaketta kohden. Kaupankäynnin kohteeksi otettavien Adapteon osakkeiden lukumäärä on kaupankäynnin alkaessa 44 682 697 kappaletta.

Lisätietoja antavat:

Philip Isell Lind af Hageby, toimitusjohtaja, +46 73 022 19 36, philip.isell@adapteo.com
Timo Pirskanen, talousjohtaja, +358 50 3154320, timo.pirskanen@adapteo.com

Adapteo lyhyesti

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Ennen jakautumisen toteuttamista Adapteo on osa Cramo-konsernia. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 221 miljoonaa euroa. Pro forma -liikevaihto sisältää Cramo Oyj:n siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan ja ostetun Nordic Modular Groupin liikevaihdon koko vuodelta.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow